آژانس مسافرتی یزدان گشت سفیران

آژانس مسافرتی یزدان گشت سفیران

مرکز تخصصی وقت سفارت .ویزا
آژانس مسافرتی یزدان گشت سفیران

آژانس مسافرتی یزدان گشت سفیران

مرکز تخصصی وقت سفارت .ویزا

ویزای کار لهستان مخصوص خیاطان

شرایط ویزای کار لهستان

اعزام نیروی خیاط (چرخکار)

ویزای یکساله کار  با حقوق 700 الی 1300 یورو


ویزای نوع D

شرایط پرداخت راحت  و .....

برای کسب اطلاعات بیشتر با همکاران ما تماس بگیرید

یزدان گشت سفیران 

021-41454

09387473577

در سال 1400 نیز همراه شما خواهیم بود پر قدرت تر و پویا تر ...

لیستی از خدمات قابل ارائه دفتر یزدان گشت سفیران با یک دهه فعالیت پویا را معرفی میکنیم .

  • اخذ ویزای کانادا :ویزای توریستی مولتی 5ساله،ویزای تحصیلی کانادا،سرمایه گزاری و کاری
  • تعیین وقت سفارت :انگلیس درتهران ،آمریکا،شینگن.استرالیا
  • اخذ ویزا شینگن :ویزای توریستی.تحصیلی
  • اخذ ویزای استرالیا: توریستی
  • اخذ اقامت ایتالیا .اروپا
  • پیکاپ ویزا :دارنده اولین مچوز حمل پاسپورت
  • برگزارکننده کلیه تورهای خارجی: از جمله توریستی، نمایشگاهی و تخصصی سفارت و اموزشی
  • برگزار کننده تور های داخلی : کیش. قشم و ...
  • برگراز کننده تور داخلی فصلی ویژه :مختص شرکت ها و موسسات بصورت گروهی هر سه ماه
  • ترجمه مدارک با مهر رسمی دارالترجمه و نرخ مصوب دولتی
  • رزرواسیون پرواز وهتل در اقصی نقاط جهان
  • بیمه مسافرتی

 

در راستای انجام مراحل اخذ ویزای کانادا توجه داشته باشید که ما قبل از هر اقدام یا پرداخت هرگونه هزینه ایی، برای شما عزیزان همراه یزدان گشت سفیران، مشاوره رایگان بصورت حضوری، تلفنی یا از طریق بخش مشاوره آنلاین وبسایت را در نظر گرفتیم

021-41454

09387473577 واتساپ و تلگرام 

انگلیس تخصص ماست ...

مراحل اخذ ویزا انگلیس

قدم اول:پرنمودن فرم ویزا

باید فرمی را که به نام “فرم ویزا ” یا ” فرم روادید” شناخته می شود،را به دقت و به درستی پر نمایند

در واقع این همان فرم تقاضای شما برای اخذ ویزای انگلیس می باشد

این فرم بسته به نوع ویزای درخواستی مورد نظر متفاوت می باشد .

تکمیل فرم تقاضای ویزا انگلیس بایستی بصورت آنلاین و در پایگاه اینترنتی کنسولگری مورد نظر تکمیل  گردد


قدم دوم: وقت سفارت

در مرحله بعد از مراحل اخذ ویزا انگلیس ، بعد از تکمیل فرم مذکور و پرینت گرفتن آن،باید در روز وقت سفارت تان این فرم را به همراه مدارک لازم دیگر تسلیم سفارت نمایید.

کلیه مدارک نیاز به ترجمه انگلیسی دارند بدون نیاز به تائیدیه دادگستری و امور خارجه

  •  اصل گذرنامه با امضا، به همراه گذرنامه­‌های قبلی
  • مدت اعتبار حداقل 6 ماه از تاریخ ورود و داشتن دو صفحه سفید روبروی هم
  • ارائه گذرنامه جداگانه برای هر نفر الزامی است.
  • اصل و ترجمه شناسنامه و کارت ملی
  •  اصل و ترجمه سند ازدواج
  •  3 قطعه عکس 4.5 *3.5 رنگی، تمام رخ با زمینه سفید،
  • اصل و ترجمه کارت نظام وظیفه (در صورت انجام خدمت سربازی و یا معافیت از آن)
  •  اصل گواهی حساب بانکی با مهر و امضاء بانک فقط به زبان انگلیسی
  • حسابهای جاری: کارکرد سه ماه اخیر به زبان انگلیسی
  • تمکن گواهی مالی: به زبان انگلیسی برای سپرده‌­های بانکی به زبان انگلیسی همراه با مهر شعبه و امضاء بانک
  • باید حداقل موجودی حساب یا سپرده برای هر نفر 50.000.000 تومان باشد.
  • علاوه بر حساب شخصی در صورت خویش فرما بودن ارائه گواهی تمکن و گردش 6 ماهه حساب شرکت
  • قابل ذکر است در گردش حساب‌ها مبلغ حقوق، دریافتی اجاره خانه و سودسپرده باید مشخص باشد.
  • در مورد گردش حساب‌ شرکت‌ها نیز کلیه نقل و انتقالات وجوه در مورد خرید و فروش‌های شرکت باید مشخص باشد.
  • اصل و ترجمه سند مالکیت و در صورت اجاره دادن اصل و ترجمه اجاره‌نامه
  •  اصل و ترجمه مدارک شغلی
  • تکمیل فرم مشخصات فردی و فرم فارسی مربوط به انگلیس به صورت کامل و دقیق
  • حضور کلیه مسافرین جهت انگشت نگاری در مرکز انگشت نگاری الزامی میباشد.
  •  دعوت نامه

 قدم سوم: وقت سفارت انگلیس جهت انگشت نگاری

در مراحل اخذ ویزا انگلیس پس از واریز وجه خدمات ویزایتان و تکمیل فرم مربوطه و تعیین وقت مصاحبه

در یکی از کنسولگریهای که سفارت انگلیس پذیرا می باشد مانند تهران .انکارا. استانبول.امارات .ارمنستان

با کلیه مدارک موردنیاز جهت اخذ ویزای انگلیس در ساعت مشخص مراجعه کرده و مدارک خود را تحویل داده

برای اتمام مراحل اخذ ویزا انگلیس  و ثبت کامل  آن در سفارت باید وقت انگشت نگاری  ثبت شود .


یزدان گشت سفیران مرکز تخصصی خدمات گردشگری با یک دهه تجربه در ارائه خدمات:
وقت سفارت .ویزا .پیکاپ ویزا  (صفر تا صد خدمات اخذ ویزای مولتی 5 ساله کانادا ) د رکنار شما عزیزان میباشد .
در نظر داشته باشید تیم یزدان گشت سفیران:
با داشتن کارگزاران مجرب و داشتن تجربه کافی درزمینه خدمات گردشگری و همچنین مفتخر به دریافت بیش از 2500 ویزای موفق  قطعا
میتواند انتخاب خوبی برای سفر اسوده  وخدمات مورد نظر شما عزیزان در پناه یزدان با کمک تیم یزدان گشت سفیران باشد .
جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا کسب مشاوره رایگان با مجموعه یزدان گشت سفیران در تماس باشید:
۴۱۴۵۴- ۰۲۱: تلفن
۰۹۳۸۷۴۷۳۵۷۷: شماره واتس اپ

خدمات سفارت امریکا با یزدان گشت

مراحل اخذ ویزا آمریکا

۱- تعیین نوع ویزا درخواستی جهت تعیین هدف از سفر برای وقت سفارت آمریکا


ویزای B2 /ویزای B1/ویزای F1/ویزای F2/ویزای J1/ویزای J2/ویزای M1/ویزای K1/ویزای E2/ویزای H1B/ویزای H2A/ویزای H2B/....

۲- جمع آوری مدارک موردنیاز ویزا درخواستی


۳- تکمیل اپلیکیشن فرم DS-160

مهم ترین مرحله اخذ ویزا آمریکا در راستا وقت سفارت آمریکا:

فرمت فارسی این فرم در بخش دانلود های سایت یزدان گشت سفیران موجود می باشد.


۴- ترجمه مدارک

کلیه مدارک متقاضیان ویزای امریکا باید به زبان انگلیسی ترجمه شود. الزامی برای دریافت مهر دادگستری و وزارت امورخارجه ایران وجود ندارد و مهر دارالترجمه به تنهایی کفایت می کند. (در این مورد نیز می توانید از تیم ترجمه یزدان گشت سفیران کمک بگیرید.) تا پیش از شش ماه از زمان مصاحبه اقدام به ترجمه مدارک نکنید چراکه اعتبار خود را تا زمان مصاحبه از دست میدهند.


۵- انتخاب کنسولگری مورد نظر جهت اخذ وقت سفارت و حضور برای مصاحبه

جهت انجام امور مربوط به اخذ ویزا برای ایرانیان سفارتخانه های آمریکا در ایروان (ارمنستان)، دبی (امارات) و آنکارا (ترکیه) مناسب هستند، به این دلیل که افسرهای این سه کنسولگری به زبان فارسی صحبت می کنند و به مدارک مربوط به ایرانیان آشنایی دارند؛ به همین دلیل توصیه می شود جهت افزایش شانس قبولی، یکی از سه مکان فوق را انتخاب نمایید. یکی دیگر از موارد تعیین کننده مکان مصاحبه، شرایط مربوط به پیکاپ پاسپورت ( پیکاپ ویزا ) است. به این معنا که آیا در مرحله صدور ویزا الزامی برای مراجعه مجدد شخص متقاضی وجود دارد یا خیر. جهت کسب اطلاعات بیشتر در این مورد به بخش ” پیکاپ ویزا آمریکا ” این سایت مراجعه نمایید. هم اکنون امکان پیکاپ پاسپورت در کنسولگری های ایروان و دبی و آنکارا وجود دارد.


۶- پرداخت هزینه های مرتبط با ویزای درخواستی

  • پیش از گرفتن وقت سفارت، میباید هزینه مرتبط با نوع ویزای موردنظر خود را پرداخت نمایید VISA FEE.
  • این هزینه غیرقابل استرداد و غیرقابل انتقال است یعنی بلافاصله به حساب کنسولگری مربوطه واریز میشود و قابل انتقال به کنسولگری دیگری نیست.
  • در صورت کنسل کردن وقت، این هزینه مستردد نمی شود و قابل استفاده برای شخص دیگری هم نخواهد بود.
  • این واریزی تا یک سال در سیستم سفارت اعتبار خواهد داشت.
  • پس از انجام واریزی، یک شماره رسید به شما داده می شود که ارائه آن در روز مصاحبه الزامیست. “MRV FEE RECEIPT NUMBER”

۷- اخذ وقت سفارت آمریکا

پس از انتخاب کنسولگری دلخواه و پرداخت هزینه ویزا، یکی از وقت های ( وقت سفارت آمریکا ) موجود را برای مصاحبه انتخاب نمایید. توجه داشته باشید که وقت سفارت آمریکا باید برای تک تک افراد خانواده “حتی نوزادان” تعیین شود. به طور کلی تمامی متقاضیان ایرانی، باید شخصا در مصاحبه حضور پیدا کنند؛ کنسولگری آنکارا افراد زیر ۱۴ سال یا بالای ۸۰ سال را از حضور درمصاحبه معاف می نماید. حتما چندین ماه پیش از زمان موردنظر برای سفر به ایالات متحده، اقدام به تعیین وقت نمایید تا با مشکلاتی چون پرشدن وقت های مناسب مواجه نشوید. ایمیل تاییدیه وقت سفارت آمریکا “Appointment Confirmation”را پرینت بگیرید و در روز مصاحبه همراه داشته باشید.


۸- حضور در کنسولگری در روز مقرر جهت انجام مصاحبه وقت سفارت آمریکا

  • نیم ساعت تا یک ساعت قبل از زمان مصاحبه در کنسولگری حضور یابید.
  • متقاضیان ویزای مهاجرتی و نیز متقاضیان k1 باید ۴۸ ساعت قبل از مصاحبه وقت پزشکی بگیرند و معاینات پزشکی انجام دهند.
  • پرینت تاییدیه وقت سفارت و DS-160 را حتما همراه داشته باشید.
  • صادق باشید و از ارائه هرگونه اطلاعات و مدارک نادرست بپرهیزید.
  • افسر مسئول مصاحبه پس از بررسی اپلیکیشن فرم و سایر مدارک، به شما خواهد گفت که آیا با درخواست شما موافقت شده است یا خیر.
  • از همراه داشتن وسائل اضافی مانند کیف های بزرگ و وسائلی مانند لپ تاب و تبلت خودداری نمایید.
  • درصورتیکه با درخواست شما مخالفت شود، معمولا یک refusal letter به شما داده میشود که در آن نوشته شده شما به موجب قانون ۲۱۴b یا ۲۱۲a حائظ شرایط نیستید یا طبق ماده ۲۲۱g باید مدارک تکمیلی خود را برای بررسی بیشتر به سفارت ارائه دهید.
  • اگر با درخواست ویزای شما موافقت شود، یا برگه صورتی دریافت خواهید نمود بدین معنا که ویزای شما در همان لحظه قابل صدور است ویا برگه زرد میگیرید به این معنا که باید روند پروسه اداری administrative processing و یا FBI Check برروی پرونده شما انجام شود؛ در این صورت باید با وارد کردن شماره پرونده در وبسایت مربوط به کنسولگری از آخرین وضعیت خود آگاه شوید و پس از به اتمام رسیدن پروسه اداری، پاسپورت خود را جهت صدور ویزا به کنسولگری ارائه دهید.اعتبار ویزای امریکا برحسب نوع ویزای درخواستی متفاوت است.
  • معمولا ویزاهای توریستی امریکا دو تا سه ماه اعتبار دارد (مدت زمان لازم برای ورود به امریکا) و میتوان با آن تا شش ماه در ایالات متحده امریکا اقامت داشت.
جهت اخذ وقت سفارت با شماره تلفن زیر تماس بگیرید :

021-41454
09387473577 واتساپ

آژانس مسافرتی یزدان گشت سفیران – مرکز تخصصی خدمات وقت سفارت و پیکاپ ویزا ( دارنده مجوز از اداره گذرنامه ) – تورهای ویژه وقت سفارت – تورهای مسافرتی تفریحی – تورهای تخصصی نمایشگاهی ( دارنده مجوز از سازمان گردشگری )

تهران. عباس آباد. ابتدای سرافراز. پلاک ۵۵. برج دریای نور. طبقه ۳. واحد ۳۰۱

 


 

جشنواره فرصت تا 25 اسفند تمدید شد ...

اخذ ویزای تحصیلی و توریستی کانادا با یزدان‌گشت‌ سفیران


صفر تا صد خدمات اخذ ویزای کانادا با پکیج آلفا شامل:*ترجمه مدارک*پرکردن فرم*واریزی سفارت *خدمات ویژه کانادا با دیتیل سفر و دعوتنامه* واریزی وقت انگشت نگاری *تور شامل پرواز  یک شب اقامت


برای تعیین وقت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر به سایت مراجعه کنید:https://www.gashtesafiran.com/


یا از طریق تلفن- ایمیل- واتس‌اپ و تلگرام با ما در ارتباط باشید

021-41454

09387473577 واتساپ و تلگرام